Termeni și costul livrării


Livrarea se efectuează pentru comenzi în valoare de peste 200 lei.

Ridicare personală din magazinele noastre pentru comenzi de până la 200 de lei.

Livrare în Chișinău

Costul livrării în orașul Chișinău 50 lei.

Dacă comanda se deplasează în razele orașului Chișinău, atunci livrarea costă 60 lei.

- livrare în limitele orașului Chișinău pentru comenzi în valoare de peste 200 lei

- livrarea gratuită în limitele orașului Chișinău pentru comenzi în valoare de peste 1000 lei

În decembrie, pentru orice sumă de comandă cu livrare - livrarea se plătește. Cu toate acestea, la comanda peste 300 de lei, primiți un cadou din partea noastră!

Livrarea se efectuează în termen de 1-3 zile lucrătoare.

În luna decembrie livrarea se efectuează în termen de 1-5 zile lucrătoare.

Livrare în Republica Moldova, cu excepția Transnistriei

Costul livrării de la 60 lei.

-  livrarea în Republica Moldova se efectuează pentru comenzi în valoare de 200 lei.

Livrarea se efectuează în termen de 3-7 zile lucrătoare.

Livrare internațională

Sunt disponibile opțiuni de livrare prin curierat expres, microbuz sau prin intermediul unor cunoștințe/rude din Chișinău pentru a vă trimite comanda. Vom lua legătura cu dvs. pentru a clarifica modul de livrare și a confirma disponibilitatea comenzii. Va trebui să plătiți suma de livrare suplimentară.

Detalii:

În Chișinău, serviciul de curierat efectuează livrarea tuturor comenzilor în timpul programului de lucru, între orele 10:00 și 20:00. Comanda este livrată la birou, la intrare sau la poarta casei private a clientului

După sosirea curierului, cumpărătorul trebuie să primească produsul împreună cu bonul și să îl păstreze în mod obligatoriu.

  • La primirea produsului, vă recomandăm să vă asigurați că este exact ceea ce ați comandat și să verificați produsul pentru absența deteriorărilor exterioare și prezența defectelor. Prin semnarea documentului de livrare, confirmați că nu aveți nici o reclamație la vânzător și curier;
  • Dacă observați deteriorări mecanice sau încălcări ale integrității ambalajului, vă rugăm să informați imediat curierul și să contactați operatorul nostru;
  • Dacă produsul vă este livrat și îndeplinește toate obligațiile, dar din motive personale decideți să nu îl cumpărați, va trebui să plătiți curierului costul livrării. Prin urmare, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales modelul pe care doriți cu adevărat să îl achiziționați;
  • În cazul în care nu puteți primi produsul în ziua livrării, vă rugăm să sunați operatorul la numărul de telefon indicat și să modificați data, ora sau condițiile de livrare.

Aveți în vedere că livrarea obișnuită prin curierat, după plasarea comenzii, poate dura între 1-3 zile lucrătoare în Chișinău și între 3-7 zile în Republica Moldova, cu excepția Transnistriei. Dacă comanda este plasată în weekend, în zilele de sărbătoare oficială sau după ora 17:00, comanda va fi procesată în următoarea zi lucrătoare după plasarea sa. Operatorul va lua legătura în prealabil cu dvs. pentru a stabili ziua și ora livrării. Timpul de livrare depinde de ruta curierului și de aglomerarea drumurilor. Curierul vă va suna cu 20-30 de minute înainte de sosire.

  • Dacă comanda este plasată în zilele de weekend sau după orele 17:00, ea va fi procesată în următoarea zi lucrătoare după plasarea sa;
  • Programul de lucru al operatorului responsabil pentru livrare: Lu-Vi de la 9:30 până la 18:00.

Contactați-ne, suntem mereu aproape!
Operator - contact: +37360319252

Livrare prin rețeaua de magazine Millomania (ridicare personală)


Doriți să vă ridicați comanda personal? Alegeți produsele dorite de pe site și veniți să le ridicați personal din unul dintre magazinele noastre.

Avantaje și beneficii ale ridicării personale din magazinul nostru:

  • Programul convenabil de lucru și localizarea bună a magazinelor;
  • Alegerea produselor cu posibilitatea de probă în magazin;
  • Economisirea timpului dvs.(în cazul în care ați fost invitat(ă) neașteptat la o sărbătoare - puteți plasa comanda în timpul programului de muncă, după să ridicați comanda pregătită);
  • Economisirea bugetului(când comandați o sumă mai mică decât cea pentru care livrarea este gratuită);
  • Aveți posibilitatea să achiziționați și alte produse interesante - poate pentru a crea un set, un look potrivit.

Condițiile de livrare a comenzii în magazin:

  • Din momentul în care comanda dvs. ajunge la magazinul pe care l-ați ales, unul dintre operatorii noștri va lua legătura cu dvs;
  • Veți putea ridica comanda dvs. în orele de lucru ale magazinului;
  • Comenzile cu livrare în magazin, plasate după ora 14:00, vor fi disponibile pentru ridicare în ziua următoare, în momentul în care toate produsele sunt în magazinul ales, iar pentru comenzi urgente puteți discuta în prealabil cu operatorul;
  • Comanda va fi păstrată în magazin timp de 24 de ore. După expirarea acestui termen, comanda va fi anulată;
  • Vă rugăm să așteptați un apel sau un SMS de confirmare a disponibilității produselor comandate de la operator înainte de a vă deplasa să ridicați comanda dvs.

Contactați-ne, suntem mereu aproape!
Operator - contact: +37360319252

Modalități de plată


Millomania oferă următoarele metode de plată a comenzilor:

  • Plata în numerar la primirea comenzii;

Calculul se face în lei moldovenești.

Condiții de pregătire a comenzii

După adăugarea produsului în coșul de cumpărături va trebui să completați toate câmpurile de pe pagina de finalizare a comenzii.

Procesul de pregătire a comenzii începe în momentul în care ați plasat comanda.

Noi pregătim comanda acordând atenție fiecărui detaliu, astfel excludem trimiterea produselor cu defecte.

Comanda pregătită este fotografiată, această fotografie va fi trimisă dvs. Ulterior, produsul este predat serviciului de curierat și în momentul predării produsului către dvs. facem o fotografie pentru a elimina orice posibilitate de greșeală în ceea ce privește conținutul comenzii. Dacă livrarea se face prin intermediul firmei Nova Posta se face doar o fotografie în momentul pregătirii comenzii.

Confidențialitatea datelor

Termenii politicii de confidențialitate se aplică doar asupra datelor transmise voluntar de către utilizator.

Millomania respectă dreptul consumatorului la protecția datelor personale și asigură confidențialitatea informațiilor furnizate de către client. Prin urmare, ne asumăm întreaga responsabilitate ca toate informațiile obținute de la utilizatori în timpul utilizării site-ului Millomania vor fi utilizate strict în scopul specificat și vor fi protejate împotriva accesului neautorizat al persoanelor terțe.

Una dintre prioritățile magazinului Millomania este asigurarea confidențialității și securității prelucrării datelor furnizate de către client. Politica companiei este în conformitate cu legislația în vigoare din Republica Moldova și se bazează pe Legea privind protecția datelor cu caracter personal nr. 133/2011. Utilizăm informațiile furnizate de către client, respectând nivelul de securitate și nu stocăm informații confidențiale despre cardurile bancare ale cumpărătorilor.

Toate datele sunt utilizate în scopul informării. Astfel, site-ul magazinului Millomania colectează datele personale ale utilizatorilor, obținute cu acordul lor voluntar, în următoarele scopuri

  • Confirmarea comenzii, expedierea produselor, furnizarea facturii pentru plată;
  • Comunicarea cu clienții în legătură cu comanda efectuată.

În cazul în care se face o comandă pe site, datele personale pot fi transmise, în funcție de alegerea cumpărătorului, către serviciile de curierat

Această politică de confidențialitate poate fi modificată. Modificările aduse politicii de confidențialitate Millomania vor fi publicate pe această pagină.

Returnarea produselor


Noi apreciem încrederea dumneavoastră, de aceea respectăm cu strictețe cerințele legale referitoare la schimbul și returnarea produselor în cazul în care se păstrează bonul fiscal

În conformitate cu articolului 19(14) din Legea RM nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor, puteți schimba sau returna produsul de calitate corespunzătoare în următoarele condiții:

  • Au trecut nu mai mult de 14 zile de la achiziționarea produsului;
  • Aveți bonul fiscal sau alt document care atestă faptul achiziției;
  • Produsul nu a fost folosit și menține aspectul său inițial;
  • Produsul are ambalajul original complet și eticheta intactă;
  • Este păstrat setul complet al produsului.

În conformitate cu articolului Legea RM nr.1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, Nr. 1530, anexa 2, punctul 4 (modificată la data de 02.11.2007, MO175/09.11.2007), "Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare", următoarele produse nealimentare nu sunt supuse schimbului sau returnării:

  • Articole de îmbrăcăminte (lenjerie de corp, lenjerie de pat, șosete și ciorapi);
  • Obiecte de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe de păr, bigudiuri pentru păr, pensete și alte produse similare pentru igiena personală);
  • Produse cosmetice și parfumerie;
  • Produse textile (țesături din bumbac, in, lână, mătase, sintetică, benzi, panglici și altele);
  • Cablaje (fire, cabluri);
  • Produse și materiale care intră în contact cu produsele alimentare, din materiale polimerice, inclusiv cele de unică folosință (vase și accesorii de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul produselor alimentare);
  • Jucării. Jucării moi și gonflabile.

Aveți posibilitatea de a schimba sau returna produsul de calitate corespunzătoare în cazul în care:

  • Complectarea incorectă a comenzii din vina vânzătorului;
  • Prezența unui defect/defect de fabricație (în acest caz, vă rugăm să sunați Operatorul la numărul de telefon: +37360319252);
  • Cererea va fi procesată în termen de 14 zile. În acest interval de timp se va lua o decizie cu privire la repararea produsului, schimbul sau restituirea banilor;
  • Cumpărătorul poate alege orice alt produs disponibil pe site-ul nostru sau în magazinele noastre, cu recalcularea costului (pentru a plăti diferența sau a primi o rambursare parțială).

Costurile livrării de returnare a produsului

În cazul în care comanda este incorect completată sau produsul are defecte, costul returnării este suportat de către Vânzător.

Costul returnării este suportat de către Cumpărător - în cazul în care produsul selectat și comandat de pe site nu corespunde din punct de vedere al formei, mărimii, culorii sau din orice alt motiv Cumpărătorul a decis să nu-l mai accepte.

Pentru a efectua returnarea unui produs, trebuie să:

Asamblați o expediere care conține următoarele:

  • Ambalajul original al produsului fară deteriorări și eticheta intactă;
  • Cererea de returnare cu descrierea motivelor de returnare cu semnătura și data;
  • Bonul fiscal sau alt document care atestă faptul achiziției;
  • Așteptați notificarea de la operator cu privire la primirea returului în depozit.

Suma de bani va fi transferată Cumpărătorului în termen de 10 zile de la data primirii produsului în depozitul magazinului Millomania.

Dacă plata a fost efectuată utilizând cardul bancar atunci rambursarea sumei către Cumpărător se va face prin transfer bancar pe cardul de plată al Cumpărătorului utilizat la momentul achiziției.